Zwangerhap

VOEDINGSCENTRUM APPLICATIE

Ook voor het Voedingscentrum is het tijdperk van ‘fake news’ aangebroken. Er wordt zoveel online geschreven over voedsel, dat consumenten door de bomen het bos niet meer zien.Van klei-etende influencers tot ouderwetse dieethypes, er bestaat een enorme hoeveelheid aan informatie, waarvan een groot deel onjuist is. Niet gelijk een risico voor de meesten, maar wel voor zwangere vrouwen.

VOEDINGSCENTRUM APPLICATIE

Ook voor het Voedingscentrum is het tijdperk van ‘fake news’ aangebroken. Er wordt zoveel online geschreven over voedsel, dat consumenten door de bomen het bos niet meer zien.Van klei-etende influencers tot ouderwetse dieethypes, er bestaat een enorme hoeveelheid aan informatie, waarvan een groot deel onjuist is. Niet gelijk een risico voor de meesten, maar wel voor zwangere vrouwen.

VOEDINGSCENTRUM APPLICATIE

Ook voor het Voedingscentrum is het tijdperk van ‘fake news’ aangebroken. Er wordt zoveel online geschreven over voedsel, dat consumenten door de bomen het bos niet meer zien.Van klei-etende influencers tot ouderwetse dieethypes, er bestaat een enorme hoeveelheid aan informatie, waarvan een groot deel onjuist is. Niet gelijk een risico voor de meesten, maar wel voor zwangere vrouwen.

HOE HET VOEDINGSCENTRUM ZWANGERE VROUWEN HELPT MET HET KIEZEN VAN DE JUISTE VOEDING

DE UITDAGING

Hoe bereik je als Nederlands autoriteit op het gebied van voedsel een diverse doelgroep die overladen wordt met desinformatie? Doe je dit door advertenties? Of door vlogs? Hoe bereik je de doelgroep als er bijvoorbeeld een waarschuwing wordt uitgegeven voor besmet vlees?

DE UITDAGING

Hoe bereik je als Nederlands autoriteit op het gebied van voedsel een diverse doelgroep die overladen wordt met desinformatie? Doe je dit door advertenties? Of door vlogs? Hoe bereik je de doelgroep als er bijvoorbeeld een waarschuwing wordt uitgegeven voor besmet vlees?

DE UITDAGING

Hoe bereik je als Nederlands autoriteit op het gebied van voedsel een diverse doelgroep die overladen wordt met desinformatie? Doe je dit door advertenties? Of door vlogs? Hoe bereik je de doelgroep als er bijvoorbeeld een waarschuwing wordt uitgegeven voor besmet vlees?

WERKWIJZE

Om deze vraag te beantwoorden zijn we samen aan de slag gegaan. Gelukkig had het Voedingscentrum zelf al veel onderzoek gedaan onder zwangere vrouwen en verloskundigen. Op basis van deze uitkomsten hebben we een prototype ontwikkeld en dit geverifieerd bij de doelgroep.

WERKWIJZE

Om deze vraag te beantwoorden zijn we samen aan de slag gegaan. Gelukkig had het Voedingscentrum zelf al veel onderzoek gedaan onder zwangere vrouwen en verloskundigen. Op basis van deze uitkomsten hebben we een prototype ontwikkeld en dit geverifieerd bij de doelgroep.

WERKWIJZE

Om deze vraag te beantwoorden zijn we samen aan de slag gegaan. Gelukkig had het Voedingscentrum zelf al veel onderzoek gedaan onder zwangere vrouwen en verloskundigen. Op basis van deze uitkomsten hebben we een prototype ontwikkeld en dit geverifieerd bij de doelgroep.

DE OPLOSSING

Een app speciaal voor zwangere vrouwen, waarin ze gemakkelijk kunnen zoeken naar voedingsmiddelen en in een oogopslag zien of dit wel of niet wordt aangeraden. Daarnaast worden voedsel waarschuwingen met behulp van push notificaties gecommuniceerd. Tenslotte heeft Fish on Fire een API opgeleverd van de gebruikte database, zodat de resultaten ook op het web makkelijk te vinden zijn.

DE OPLOSSING

Een app speciaal voor zwangere vrouwen, waarin ze gemakkelijk kunnen zoeken naar voedingsmiddelen en in een oogopslag zien of dit wel of niet wordt aangeraden. Daarnaast worden voedsel waarschuwingen met behulp van push notificaties gecommuniceerd. Tenslotte heeft Fish on Fire een API opgeleverd van de gebruikte database, zodat de resultaten ook op het web makkelijk te vinden zijn.

DE OPLOSSING

Een app speciaal voor zwangere vrouwen, waarin ze gemakkelijk kunnen zoeken naar voedingsmiddelen en in een oogopslag zien of dit wel of niet wordt aangeraden. Daarnaast worden voedsel waarschuwingen met behulp van push notificaties gecommuniceerd. Tenslotte heeft Fish on Fire een API opgeleverd van de gebruikte database, zodat de resultaten ook op het web makkelijk te vinden zijn.

Results

HET RESULTAAT

De app is meer dan 120.000 keer gedownload. 99% van de gebruikers geeft aan dat ZwangerHap hen helpt om veilige producten te kiezen, 96% voelt zich zekerder over haar voedselkeuzes door de app en voor 72% van de vrouwen heeft de app ervoor gezorgd dat ze iets lieten liggen wat ze zonder de app wel hadden gegeten.


  • Afspraak = afspraak

  • 100+ tevreden klanten

  • 300+ digitale projecten gerealiseerd

  • Helpen jouw doelen te bereiken

  • Maken het onmogelijke mogelijk

Hoe kunnen wij jouw idee waarmaken?

Zet nu de eerste stap en neem contact op.

Maak een afspraak

Vraag een vrijblijvende offerte aan

  • Afspraak = afspraak

  • 100+ tevreden klanten

  • 300+ digitale projecten gerealiseerd

  • Helpen jouw doelen te bereiken

  • Maken het onmogelijke mogelijk

Hoe kunnen wij jouw idee waarmaken?

Zet nu de eerste stap en neem contact op.

Maak een afspraak

Vraag een vrijblijvende offerte aan